חבר לשעבר בכת עדי-יהוה חושף את האמת על הכת וארגון המצפה

האם גם אתה אי-פעם קיבלת ספרון או חוברת לקריאה מטעם עדי-יהוה? אם כן, אתה לא לבד!
האם גם לך הציעו שיעור מקרא ביתי בחינם? אם כן, אתה לא לבד ואם לא אז טוב שכך!
בלוג זה מוציא את כל הקלפים ושם אותם על השולחן. עדי יהוה מונים בערך כ-1200 חברים בכת בכל הארץ, כת זו היא כת אימתנית השולטת בחיי החברים בכת והשליטה בחייהם נפרסת לכל תחומי החיים!
נישואים, בריאות ורפואה, עישון, חגים וארועים, חברה, עבודה, לימודים, מחשבותיך,רגשותיך,אינפורמציה, והרשימה עוד ארוכה.

20130603-195515.jpg

על פי טענתם של עדי יהוה הספרון ׳מה באמת מלמד המקרא׳ מלמד אותך מה אלוהים רוצה ממך ואיך באמת אתה יכול לרצות את אלוהים, הבעיה היא שחברי הכת מתייחסים לארגון המצפה כאלוהים עצמו והאלוהים הזה בנוי משמונה גברים בשנות החמישים שישים ושבעים, והם אלו שמלמדים את עדי יהוה מה מלמד המקרא, אל לנו לשכוח שהם אנשים בשר ודם שעושים טעויות ואת כל הטעיות האלו אני הולך לחסוף באתר זה.

The Watchtower, Jehovah's Witnesses National HQ

The Watchtower, Jehovah's Witnesses National HQ (Photo credit: ad454)

אני החלטתי להעלות נושאים חשובים שכל אחד מאיתנו חייב לדעת, אם הינך עד-יהוה והינך קורא את הבלוג הזה, אז סימן שהחלטת סוף סוף להפעיל את החשיבה הקריטית שלך שאלוהים העניק לך, אני קורא לזה חשיבה ביקורטית.

ובכן מה היא חשיבה ביקורתית?

מיומנויות אינטלקטואליות – יכולת פתרון בעיות, חשיבה קריטית והפעלת שיקול דעת. יכולת קבלת החלטות על בסיס מידע אובייקטיבי וחשיבה עצמית על פי הגיון בריא! האם לעדי יהוה יש את היכולת לחשוב בצורה קריטית? התשובה היא לא!

עדי-יהוה מצייטים לארגון המצפה והוארותיו האוסורות וממליצות לא להיכנס לאתרים כמו בלוג זה מכיוון שזה יכול להרער להם את האמונה באירגון המצפה. אנו יכולים להבין מזה שלחברי הכת יש פחד תמידי מאלו שחושפים את האמת על כת זו, וזאת המציאות בכת. אז שוב אני חוזר ואומר, אם אתה או את עדי יהוה קוראים את המאמר הזה עליי לברך אתכם על צעד זה.

כתיבת תגובה